Hij heeft mijn e-mail goed gelezen en met mij geconcludeerd dat een derde bezoek van Polygon nauwelijks of geen nut meer zou hebben. Hij heeft contact met RVJ opgenomen en inmiddels rijdt de trein naar de oplossing voor schade door lekkage weer voort.

Onze klanten geven ons een
gemiddeld!!
Schade
Klantenservice
Online aanvragen
-- geen opmerkingen --
Ik ben zeer vriendelijk geholpen door deze vrouw,en ben door haar goed ingelicht en geadviseerd.
Was heel goed aardige mevrouw die het rustig en duidelijk uitlegt
Duidelijke uitleg omtrent de aangesloten schadeherstellers. Dit omdat het eigen risico naar 100 euro verlaagd wordt. Dit wist ik niet , en is dus goed gecommuniceerd!
Mevrouw Polane stond me vriendelijk te woord en hielp me prima met mijn vraag.
Het contact was zeer vriendelijk en correct.
-- geen opmerkingen --
Ik ben tevreden, geen opmerkingen.
Wellicht gelijk effect voor no claim korting melden. Weet je wat de gevolgen zijn