Klacht melden

Bij United Insurance doen we er alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij willen graag dat je tevreden over ons bent. Toch kan het soms voorkomen dat je niet geheel tevreden bent. Dit vinden wij erg vervelend en horen dit graag van jou. Wij zullen ons uiterste best doen om jouw klacht zo snel mogelijk te verhelpen.

Onder ´klacht´ verstaan wij: Alle uitingen van derden die betrekking hebben op een negatieve beleving ten aanzien van de door United Insurance geleverde diensten en/of producten, of die betrekking hebben op de werkwijze van United Insurance ten opzichte van derden.

Zo dien je een klacht in

Ben je niet helemaal tevreden of heb je een klacht? Dan horen wij dat graag. Middels het klachtenformulier kun je jouw klacht officieel kenbaar maken bij United Insurance. Na ontvangst zullen wij binnen 2 dagen bevestigen dat de klacht is ontvangen en uiterlijk binnen 14 dagen zal er een inhoudelijke reactie volgen op jouw klacht.

Ben je niet tevreden met de uitkomst?

Mocht het zijn dat je niet tevreden bent met de uitkomst van jouw klacht, of wil je jouw klacht na behandeling voorleggen aan een officieel klachteninstituut? Dan kun je contact opnemen met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. De contactgegevens van deze stichting vind je hieronder.

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

KiFiD Postbus 93257 2509 AG Den Haag

Telefoonnummer

0900 – 355 22 48

E-mailadres

consumenten@kifid.nl

Website

www.kifid.nl

Kunnen we je ergens mee helpen?

Logo KiFiD Logo Adfiz Logo RMIA Logo NVGA
Home Aanvragen Polismap Menu
Live chat