prettig, kort bondig, duidelijk en vriendelijk

Onze klanten geven ons een
gemiddeld!!
Schade
Klantenservice
Online aanvragen
Duidelijk, en klantvriendelijk.
Michelle heft mij snel en goed geholpen op een uiterst vriendelijke wijze.
Het gesprek was goed uitstekend uitgelegd
Een uitstekende service heb ik mogen ervaren! Kan het nog beter dan? Ga zo Door!
Ik had de indruk dat hij of enigszins onervaren was of dat het informatiesysteem onvoldoende beschikbaar was. Mijn vraag had betrekking op het eigen risico en dit lijkt mij een niet al te moeilijke vraag. Vermoedelijk kon hij het niet uit het systeem halen want hij wilde het uitzoeken en mij later terugbellen. Ik vind het wel goede service want op deze manier hoeft de klant niet onnodig lang te wachten.
Een klanttevredenheidsonderzoek op deze wijze heeft net zoveel zin als een rijtest van een auto waar je nog niet in gereden hebt. De daadwerkelijke waarde van een verzekering blijkt immers pas indien er sprake is van schade. Wordt er voldoende uitgekeerd? Zijn er factoren die de schadevergoeding negatief beïnvloeden en die de klant niet heeft kunnen voorzien?
snel en goed geregeld
-- geen opmerkingen --
Zeer behulpzaam, ik wacht echter nog op bevestiging van ontvangst schadeformulier bij mevrouw Mollenbrok-Fransen.